پيام مدير عامل شرکت نمايشگاههاي بين المللي استان بوشهر به مناسبت فرا رسيدن ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام)  و یاران باوفای ایشان را تسلیت گفت.


بسم رب الشهداء و الصدیقین

اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة

امام حسین علیه السلام چراغ هدایت و کشتی نجات است و نهضت عاشورا، منبع ارزشمند و بی نظیری برای عبرت آموزی است. عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خود گذشتگی حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود. واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل و دامنه وسیعی از والاترین صفات و ارزش های انسانی و دینی همچون شکیبایی،ایثار، جوانمردی ،عزت، آزادگی و بصیرت است. تلاش ما در بزرگداشت مراسم سوگواری حضرت سیدالشهداء ( ع) و یاران با وفایش، زنده بودن نهضت حسینی و پویایی عاشورا و ماندگاری آن را به جهانیان نشان خواهد داد و رضایت حق تعالی را در بر دارد. تاسوعا و عاشورا فرصتی است مغتنم برای تمام آزادگان جهان و به ویژه شیعیان تا برای رسیدن به شور حسینی، هدف امام حسین (ع) را یادآوری نماید.

 این جانب با تعزیت این ایام، توفیق الهی را در شناخت و عمل به آموزه­ های هدایت بخش نهضت حسینی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حسین نامور

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر